7. Nap

2017.08.25

Elérkezett az utolsó nap. Hihetetlen. Most kezdtem belejönni és mindjárt vége. Az iskolában megint szuper szókincsbővítés, rengeteg feladat, tömény tananyag. Az utolsó napon sincs lazítás. A napirenddel foglalkoztunk utazási témával összekötve, képek alapján mesemondás, ételkészítés helyes sorrendje, receptírás... és már a felsorolásban is elfáradok. Aztán "bizonyítványosztás" és fájó búcsúzkodás. A csoportunkból csak hárman jöttünk el, a többiek még maradtak.

És ismét rohanás... Az iskola délutáni kirándulást szervezett Glue Grotto-ba és Marsaxlokk-ba. Kihagyhatatlan! A sziget déli csücskéig utaztunk. (Ez a legtávolabbi kirándulás is max. 30 perces volt) Itt megint más hangulat kerít hatalmába. A természet óriási ereje, a színek, a nyílt tenger kéksége csodálatos.

Blue Grotton 8 személyes csónakokkal bevittek minket a tenger által kimosott barlangokba, érinteni lehetett a sziklákat, a vizet, és a kék olyan árnyalatait láthattuk ami leírhatatlan. Nem tudtam betelni a látvánnyal. Ez megint olyan hely volt, ahol egész nap elücsörögtem volna. Sajnos az idő rövidsége miatt nem tudtunk fürdeni, csak egy fagyi fért bele a 10 perces szabadidőbe.

És robogtunk is tovább a hőn áhított Marsaxlockk-ba. Ez egy igazi kis halászfalu (fishing village). Már itthon kinéztem magamnak ezeket a (képen látható) csónakokat, amelyek csúcsosak. Luzzuknak hívják ezt a halászhajót. A hajók oldalára Ozirisz szemét festették, hogy védje a tengerészt a gonosz szellemektől. A parton végig haléttermek, de az idő megint kevés arra, hogy legalább egy finom halat megkóstoljak. Azt sajnálom, hogy nem vasárnap van, mert akkor van halpiac. Azt szívesen megnéztem volna.

Megint este érünk haza, még egy medencézés belefér és jöhet a búcsúvacsora. Most egy picit irigylem Hajnikát és Mónikát, hogy ők még maradnak. Még 2 dolog maradt ki a listámról, amit látni szerettem volna. De tanulni jöttem, nem nyaralni! Egyet  értek azokkal, akik szerint a sziget egy hét alatt kényelmesen bejárható, megismerhető. Nekünk egy picit feszített menet volt. Jól éreztem magam, sok új ismerettel gazdagodtam, csodás helyeken járhattam. Ezt a szigetet ki kell csomagolni, mint az ajándékot, mert tele van meglepetéssel. (Lesz egy meglepetés fotó.)

Köszönöm, hogy itt lehettem és részese lehettem ennek a pályázatnak.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el